BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Heartbeat (Lebih Awesome dari Nuffnang??)

Pages

Tuesday, March 22, 2011

B2b / ex-B2b dari Perak?

siapa b2b atau ex-b2b dari Perak angkat tangan!!!

ada banner khas untuk anda!
direka chantek oleh Eija.



sekadar suka-suka katanya,
jadi, marilah kita tampal dekat sidebar blog masing-masing!

yang b2b/exb2b selangor, pahang, johor, melaka
dan negeri-negeri lain, bila lagi?
cewah!

17 comments:

LisaLisut said...

i bertandang ke perak.bole kire x?kihkihkih

K.I.N.A said...

oh..harus buat jugak ni..haha..

adlyn833 said...

saya ex b2b dari perak..hehehhe..nnti i copy banner tu ye ;P

Lala said...

lisa! nak jugak eh, hentam saja lah! janji kawen kat perak!hehe


kina! buat, b2b dari pahang!

adlyn! ha, copy2..!meriah,meriah!

lind said...

wahh. nak tunggu b2b penang wat kan lahh hehe

♀ Perempuan Manis said...

sy b2b dr perak..tp dok penang..bleh tak? :-D

♥ Kasut Pink ♥ said...

Dah amik tp blm letak kat sidebar..

miss puteri said...

kamon pahang!!. bertandang di perak.camno nie..b2b perak tak?hee

choclairissa @ intan said...

alaa i negeri lain~~

Lala said...

lind! lind buat kan lah!hehe

perempuan manis! ok lah tu, lala duk selangor, tapi kenduri kat Perak!

kasut pink! haip, letak cepat!hehe semangat!hehe

puteri! boleh lah!, kenduri gak kat perak kan..kire bride sana!hehe

intan! mintak sesama negeri buat.hehe

Lyana MK said...

wah! nak design gak lah!!! ggegege

Lala said...

ha, sila2..lyana wakil mane??hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...
thanks lala...

jom kita memeriahkan dunia blog kita :)

Cik Una said...

wow..sweet..ok, nti una letak pulak..hehe

fainie_riz said...

alaaa..jeles ni..B2B melaka ada banner tak? cantik banner korg..

Lala said...

eija! iye, marilah meriahkan!!

una! cepat letak. semangat!!hehe

fainie! tak lama lagi adalah tu b2b melaka. skrg, perak, pahang, johor dan selangor sudah ada!hehe

ninie comey said...

hai..sy ninie..sy amik jugak ye utk letak kat blog sy..tenkiu

Follow me, i'll follow back!