BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Heartbeat (Lebih Awesome dari Nuffnang??)

Pages

Sunday, May 22, 2011

Follower & Nuffnang

Assalammualaikum & Selamat Pagi dearies!


short entri ja ni.
nak berkongsi kegembiraan dan kecomelan followerS
yang kini ada 333!
harap-harap dearies-dearies semua suka baca ini blog.
dan blog ini bergerak aktif bersama followers yang lain.
bukan saling follow tapi sekadar itu sahaja.
loves about wedding!
rasa macam nak buat contest macam Fabulouz Shawl
*promote promote*


klik sini ha, join
hadiahnya wang tunai RM100 dan shawl, peeps!
*terliur*


dan, dan!
excited giler-giler pagi ni.
sebab tengok akaun nuffnang, tetibe ada 3 Buffered Earnings!
*alhamdullillah*

bila lama aku tak taip, tetibe ada 3 BE.
bila tiap-tiap ari aku taip, sebiji pun takder!
*gelak*
rezeki, rezeki!


of course lah Love Nuffnang!
*tetibe*

6 comments:

Fabulouz Shawl said...

Wow!!! 3 BE.. bestnye..=)
Thanks 4 the promotion.. Heee...~

K.I.N.A said...

serius! sekarang tiba2 je nuffnang baik hati bagi banyak BE kan..alhamdulillah..;)

^^mrs.deana^^ said...

dear..,sy dh brblogging sthn lbih tp sy msih x phm cmne nuffnang ni??asik2 RM1.50 je..x phm cmne nk tgk..blh x tlg ajrkn? ^__^

UyaRayza said...

BE tue ape? tak pham hehe..mcm mane nk tgk?

Halimaton Hanafee said...

baru nak tnye jugak..BE tu apekah?..yg bintang tu ke?

Lala said...

deana!! keep blogging macam biasa ja. nnt lama2 dapat lah BE tu. kalau rajin, klik pada nuffnang orang lain. hehehe

uya! dan halimaton. BE tu buffered earning. BE maknanya iklan yg akan tersiar dalam blog kita. dengan hanya tengok blog kita, tanpa klik iklan itu pun, kita dah dapat duit..hehe

Follow me, i'll follow back!