BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Heartbeat (Lebih Awesome dari Nuffnang??)

Pages

Tuesday, November 23, 2010

Tak puas hati dengan DIY GuestBook sendiri


dah takder keje, nak cuba buat guestbook sendiri jugak.
tapi dah buat, rasa tak puas hati.
*mulut cebik*




letak bunga timbul-timbul pun, nanti orang penyetkan pulak.
hish, idea.idea. please come!

warna dah suka!

8 comments:

faraulah said...

kertas jenis ni kena hati2 sikit..bimbang terkena air

BuNGaKRiSTaL said...

yup! sokong faraulah.. nnt lekat warna kat page lain2..

BuNGaKRiSTaL said...

yup! sokong faraulah.. nnt lekat warna kat page lain2..

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

da cantik da bunga tu tp tu la nnt penyek pulak.. Try hiasan dgn button plk...

Lala said...

itulah yang buat lala tak puas hati ni. huhu ish, susah hati we!

Rilla said...

Lala pakai crepe paper kan? Susah sikit, tak durable. Cuba pakai kain, pastu glue-gun kan dia. Pastu ribbon tu letak buckel ke atau jahit manik ke.. Gud luck dear.

Tapi macam Lala cakap, warna sangat cantik :D

Lala said...

rilla: waa! thanks byk. nak pegi cari kain, ngeee! nak bersungguh-sungguh buat ni.

Anonymous said...

Lofty bye, genial chum :)

Follow me, i'll follow back!