BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Heartbeat (Lebih Awesome dari Nuffnang??)

Pages

Wednesday, December 8, 2010

Pengantin Edisi Januari 2011


tada! jom beli!
dah keluar ke?

topik-topik menarik.



suka veil itu.

19 comments:

~CiK NadiRa~ said...

dah keluar ke????OMG!!!!!nak beli!!!

Q said...

Lala, sekarang jugak i p cari!!!

Lala said...

mari kita rebut di pasaran!!hee

fati said...

dah ada ehhh?
balik ni g carik!

Lala said...

fati, lala pun nak g cari nih!

Cik Belle said...

dah keluar ke? biasa 15hb setiap bulan baru keluar.. mungkin tercepat kot eyh bulan ni. hehee.. Glam pun mesti dapatkan!

ElyaElmo said...

elya dah beliiii!!!!!!!!! tapi mahal laaa....sebb tebal sket kot?

Lala said...

atia, dh keluar dh tu. lala pun tak dapat cari lagi ni.hua!!

elya, berjaya kamu cari! weee..nak cari gak.

cha said...

i tak pnh beli buku ni. sgt membantu ke u?

Lala said...

kadang2 membantu jugak cha. tips2 pun banyak. merangkumi semua! best.

Rilla said...

Eh? Dah keluar ke? Awalnya. Tadi masa lunch memang terdetik hati nak cari Pengantin, tapi teringat hari ni baru 9hb. Wuu, tak sangka betul-betul dah keluar. Mahu beli!!

Lala said...

rilla, lala pun tak sangka awal pulak keluar bulan ni. agaknya sebab ramai kawen ke eh?hehe

Lyana MK said...

yeah!!!!! dah kuar...nak serang kedai buku lah !! tq syggg

nurayunni said...

best2!!!!

Lala said...

aiyok! lala pun nak dapatkan. tapi tak dapat lagi ni.

♥ balkidz_hunny ♥ said...

Sape tak dapat beli carik I. sebab i dah beli. tapi bile kena marah ngan encik so-army, jadi insaf. HAHA.

I patut beli PA&MA. bukan Pengantin. salah buku!

LittleSunshine said...

salam b2b ^__^

very nice blog u have..

jom exchange link

Lala said...

kish, ha, baek kish bagi kat lala pengantin kat lala!

sunshine, jom2, exhange! sudah exchange dah.

CikSyafa said...

my dear slamat tahun baru ^__^

btw Syafa ad award untuk u

singgah collect tau

http://justyouni.blogspot.com/

Follow me, i'll follow back!