BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Heartbeat (Lebih Awesome dari Nuffnang??)

Pages

Monday, October 3, 2011

Blog Baru!Blog Baru!

dah banyak kali cuba nak update dekat sini.
tapi entah apa jadi, susah betul nak taip.

dan akhirnya,
aku dah buat keputusan untuk buat Blog baru (gelak banyak)


disebabkan blog ini boleh menyebabkan jodoh orang tak kesampaian,
so aku malas nak update dah.
tapi takkan sekali delete.
banyak sangat kenangan kat sini. (sedih lak)

macam mana pun, apa kata korang klik link blog baru aku,
follow dan tinggalkan link korang kat komen eh.
 
 tergolek sampai susah nak bangun!

4 comments:

aida-myasara said...

jgn delete t saya jenguk sini nk jd kan rujukan ...huhuh...:D

cha said...

lala what happened? i tutup blog hampir dekat 7 bulan kot tak tau apa cite haha

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

live173影音视讯聊天室 , live173视讯聊天室 , 9158虚拟视频 , 聊天室 , 聊天室 , 聊天室 , 聊天室 , 聊天室 , 聊天室 , 聊天室

Follow me, i'll follow back!